Ide-laboratoriet: En online klubaften i OK73

Andre begivenheder

Tekniktræning Nørreskoven

Træningsløb med mulighed for et teknikelement. Svære baner på 4 og 6 km, mellemsvær på 4 km og let bane på 3 km. Medlemmer af Allerød, Ballerup, Farum og OK-73 frit, øvrige 25,- på mobile pay ved… Læs mere

Find poster i Store Hareskov / Aldershvile Skov

MEDLEMMER OG IKKE-MEDLEMMER ER VELKOMNE  Start kl. 10:00 - 10:30. TILMELDING OG PRIS - Online tilmelding: https://ezme.io/c/xCO/fie3 - 25 kr. (Mobilepay ved fremmøde) - 0 kr. for medlemmer af OK73… Læs mere

Vikingedysten - 1. etape - Ribe

OK-HTF, Haderslev inviterer til den 49. udgave af Vikingedysten Fredag d. 3. juli, lørdag den 4. juli og søndag den 5. juli 2026. Stævnecenter, Vil være på stævnepladserne alle 3 dage. Der tilbydes… Læs mere

Vikingedysten - 2. etape - Stensbæk Plantage

OK-HTF, Haderslev inviterer til den 49. udgave af Vikingedysten Fredag d. 3. juli, lørdag den 4. juli og søndag den 5. juli 2026. Stævnecenter, Vil være på stævnepladserne alle 3 dage. Der tilbydes… Læs mere

Vikingedysten - 3. etape - Stensbæk Plantage

OK-HTF, Haderslev inviterer til den 49. udgave af Vikingedysten Fredag d. 3. juli, lørdag den 4. juli og søndag den 5. juli 2026. Stævnecenter, Vil være på stævnepladserne alle 3 dage. Der tilbydes… Læs mere
Dato
  • Tirsdag 13. april 2021
    20:00 - 21:00
Beskrivelse
KLUBUDVIKLING NEDEFRA - KOM OG VÆR MED

Vi kan stadigvæk ikke mødes i klubhuset, men så prøver vi noget andet. Medlemmerne ER klubben, og her er en god mulighed for at præge fremtiden med dine ideer og drømme.

Hvad mangler vi?
▪ Introduktion til orienteringsløb? I hvilket format?
▪ Nye aktiviteter?
▪ Andre måder at gøre tingene på?

Du kan bidrage aktivt eller være med på en lytter.

TILMELDING
Mødet er forbeholdt medlemmer af OK73, som skal tilmelde sig her:
https://ezme.io/c/xCO/zOKa

Linket til mødet følger på e-mail ca. 24 timer inden mødet.

DET PRAKTISKE
Nogle ideer kan vi sætte i værk med det samme. Andre kræver at bestyrelsen nikker til det først.

Endelig kan vi parkere ideer, der enten ikke er modne endnu, eller hvor der pt. ikke er tilslutning til at føre dem ud i livet.

En ide har naturligvis bedre vilkår, hvis man selv vil sætte den i værk - evt. sammen med andre. Men det er ligeså legitimt at komme med en ide og håbe på, at andre bygger videre på den og eventuelt sætter den i værk.

Idelaboratoriet er en ide af Jakob Lind Tolborg. 😀