Få flere deltagere og medlemmer - Gratis workshop om rekruttering

Andre begivenheder

Vinter OL 2025/2026 - 2. etape: Egebjerg By

Fællesindbydelse til Vinter OL – Vintertræningsløb 2025/26 Vinter OL er et træningssamarbejde mellem 8 Storkøbenhavnske orienteringsklubber (AMOK, Ballerup, FSK, Kildeholm, Lyngby, OK73, OK Skærmen… Læs mere

Romjulsløbet 2025

Uggerby Klitplantage, bådehuset ved Tolstrupvej. Gamle kort, analog tidtagning, klippetænger og opgaver undervejs. Tilmelding senest 27. december kl. 10.00 Tilmeld Se tilmeldte Se tilmeldte pr… Læs mere

Nytårsløbet 2025

Tversted Klitplantage,  Start  og mål er ved  Bemærk - blå bane har fremskudt start og det vil sige, at der er ca. 700 m. til startpunktet.    Afmærkning Skagensvej/Plantørvej øst for Tversted.  … Læs mere

Vinter OL 2025/2026 - 3. etape: Store Hareskov

Fællesindbydelse til Vinter OL – Vintertræningsløb 2025/26 Vinter OL er et træningssamarbejde mellem 8 Storkøbenhavnske orienteringsklubber (AMOK, Ballerup, FSK, Kildeholm, Lyngby, OK73, OK Skærmen… Læs mere

Orienteringsløb i Als Nørreskov - åbent for alle

Har du lyst til at gå eller løbe en tur i skoven? Med et kort der leder dig vej gennem den smukke natur? Så skal du være med til orienteringsløb! Du kan vælge mellem 3 typer af baner: - Let (hvor… Læs mere
Dato
  • Mandag 17. marts 2025
    19:00 - 22:00
Type
Beskrivelse
SÆT REKRUTTERINGEN PÅ SKINNER
Foreninger er centreret omkring aktiviteter. Mange af disse har til formål at skaffe nye medlemmer eller flere penge, og i begge tilfælde er en effektiv Facebookbegivenhed foreningens bedste værktøj.

TILMELDING PÅ VEJ
Kurset er nr. 16 i Idrætsråd Region Hovedstadens kursuskatalog:
www.kaisport.dk/kursusoversigt

UDBYTTE
Med viden og erfaring kan udbyttet af en Facebookbegivenhed øges markant for langt de fleste foreninger. Det vil resultere i:
◾ Flere deltagere: Motionsløb, cykelløb, bankospil og lignende
◾ Flere medlemmer: Åbent hus, åben træning, åben hal og lignende

Hav gerne en helt konkret aktivitet i tankerne. Og medbring gerne relevante billeder og tekstudkast til Facebookbegivenheden.

DET VIRKER - OGSÅ UDEN BETALT ANNONCERING
Jeg har selv hjulpet
◾ Forskellige foreninger med at få flere medlemmer, hvor Facebookbegivenheder har været centrale i markedsføringen.
◾ En række motionsløb med at få flere deltagere, hvor Facebookbegivenheden var den eneste væsentlig optimering.

FORUDSÆTNINGER
Foreningen har en Facebookside, og mindst én deltager fra foreningen har rettigheder til at administrere siden.

MERE INFORMATION
Læs mere på hjemmesiden:
https://foreningsfif.dk/flere-deltagere-med-en-effektiv-facebookbegivenhed

FORENINGSFIF
Jakob Lind Tolborg har kombineret idræt og sociale medier siden 2008. Som kursusudbyder og konsulent bliver ForeningsFIF benyttet af DGI, DIF, specialforbund, idrætsråd, kommuner og frivilligcentre.
Sted

55.6801, 12.44142

Mødested
Rødovre Hallen - Rødovre Parkvej 425, 2610 Rødovre.