Beskrivelse
Allerød OK – Ordinær generalforsamling afholdes
Torsdag d. 6. Februar 2025 kl. 19.00
Med spisning kl.18.00
Vi mødes på Kirkehavegaard, Kirkehaven 10, 3450 Allerød, sal 1.
Klubben vil gerne byde på middag kl. 18.00 inden selve generalforsamlingen.
Tilmelding til bespisningen skal ske på følgende doodle senest 1.
februar: https://doodle.com/meeting/participate/id/e3EQyZ9b
Dagsorden ifølge lovene:
Valg af sekretær – på valg i ulige år (Karen Wibe Enevoldsen)
10.Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer – på valg efter 2 år:
a) Peter Reibert Hansen
b) Steen Leisner Larsen
Henriette Broman og Jesper Grooss er ikke på valg.
11.Valg af to suppleanter til bestyrelsen – på valg hvert år (Anders Marager)
12.Valg af revisor og revisorsuppleant – på valg hvert år (Birgitte Birck og
Henrik Wibe)
13.Eventuelt
Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen jf. dagsordenens punkt
5), skal være indgivet skriftligt til formanden (formand@alleok.dk) senest 23.
januar 2024.
Hvis der er punkter der ønskes debatteret under punkt 13) må I meget gerne
sende en mail til formand@alleok.dk
Kom og gør din indflydelse gældende! – vi glæder os til at se dig.
/Bestyrelsen
Torsdag d. 6. Februar 2025 kl. 19.00
Med spisning kl.18.00
Vi mødes på Kirkehavegaard, Kirkehaven 10, 3450 Allerød, sal 1.
Klubben vil gerne byde på middag kl. 18.00 inden selve generalforsamlingen.
Tilmelding til bespisningen skal ske på følgende doodle senest 1.
februar: https://doodle.com/meeting/participate/id/e3EQyZ9b
Dagsorden ifølge lovene:
Valg af sekretær – på valg i ulige år (Karen Wibe Enevoldsen)
10.Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer – på valg efter 2 år:
a) Peter Reibert Hansen
b) Steen Leisner Larsen
Henriette Broman og Jesper Grooss er ikke på valg.
11.Valg af to suppleanter til bestyrelsen – på valg hvert år (Anders Marager)
12.Valg af revisor og revisorsuppleant – på valg hvert år (Birgitte Birck og
Henrik Wibe)
13.Eventuelt
Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen jf. dagsordenens punkt
5), skal være indgivet skriftligt til formanden (formand@alleok.dk) senest 23.
januar 2024.
Hvis der er punkter der ønskes debatteret under punkt 13) må I meget gerne
sende en mail til formand@alleok.dk
Kom og gør din indflydelse gældende! – vi glæder os til at se dig.
/Bestyrelsen
Sted