Type
Beskrivelse
SÆT REKRUTTERINGEN PÅ SKINNER
Foreninger er centreret omkring aktiviteter. Mange af disse har til formål at skaffe nye medlemmer eller flere penge, og i begge tilfælde er en effektiv Facebookbegivenhed foreningens bedste værktøj.
TILMELDING (Vælg kursus nr. 9)
https://www.kaisport.dk/kursusoversigt
UDBYTTE
Med viden og erfaring kan udbyttet af en Facebookbegivenhed øges markant for langt de fleste foreninger. Det vil resultere i:
◾ Flere deltagere: Motionsløb, cykelløb, bankospil og lignende
◾ Flere medlemmer: Åbent hus, åben træning, åben hal og lignende
Hav gerne en helt konkret aktivitet i tankerne. Og medbring gerne relevante billeder og tekstudkast til Facebookbegivenheden.
DET VIRKER - UDEN BETALT ANNONCERING
Jeg har selv hjulpet
◾ Forskellige foreninger med at få flere medlemmer, hvor Facebookbegivenheder har været centrale i markedsføringen.
◾ En række motionsløb med at få flere deltagere, hvor Facebookbegivenheden var den eneste væsentlig optimering.
FORUDSÆTNINGER
Foreningen har en Facebookside, og mindst én deltager fra foreningen har rettigheder til at administrere siden.
MERE INFORMATION
Læs mere på hjemmesiden:
https://foreningsfif.dk/flere-deltagere-med-en-effektiv-facebookbegivenhed
FORENINGSFIF
Jakob Lind Tolborg har kombineret idræt og sociale medier siden 2008. Som kursusudbyder og konsulent bliver ForeningsFIF benyttet af DGI, DIF, specialforbund, idrætsråd, kommuner og frivilligcentre.
Foreninger er centreret omkring aktiviteter. Mange af disse har til formål at skaffe nye medlemmer eller flere penge, og i begge tilfælde er en effektiv Facebookbegivenhed foreningens bedste værktøj.
TILMELDING (Vælg kursus nr. 9)
https://www.kaisport.dk/kursusoversigt
UDBYTTE
Med viden og erfaring kan udbyttet af en Facebookbegivenhed øges markant for langt de fleste foreninger. Det vil resultere i:
◾ Flere deltagere: Motionsløb, cykelløb, bankospil og lignende
◾ Flere medlemmer: Åbent hus, åben træning, åben hal og lignende
Hav gerne en helt konkret aktivitet i tankerne. Og medbring gerne relevante billeder og tekstudkast til Facebookbegivenheden.
DET VIRKER - UDEN BETALT ANNONCERING
Jeg har selv hjulpet
◾ Forskellige foreninger med at få flere medlemmer, hvor Facebookbegivenheder har været centrale i markedsføringen.
◾ En række motionsløb med at få flere deltagere, hvor Facebookbegivenheden var den eneste væsentlig optimering.
FORUDSÆTNINGER
Foreningen har en Facebookside, og mindst én deltager fra foreningen har rettigheder til at administrere siden.
MERE INFORMATION
Læs mere på hjemmesiden:
https://foreningsfif.dk/flere-deltagere-med-en-effektiv-facebookbegivenhed
FORENINGSFIF
Jakob Lind Tolborg har kombineret idræt og sociale medier siden 2008. Som kursusudbyder og konsulent bliver ForeningsFIF benyttet af DGI, DIF, specialforbund, idrætsråd, kommuner og frivilligcentre.
Sted